2008年6月30日星期一

有冇秘方可以徹底清除...根治...那些生晒o係個面仔度嘅濕疹呢??!!

煩死喇!

2008年6月27日星期五

太陽伯伯被雲姐姐遮住左

1歲7個月的天天,仍是喜歡痴住媽咪:媽咪抱,媽咪攬,媽咪鍚,媽咪著...不過這情況只會出現在爸爸和媽媽一起時!

當有公公,這些原來為『媽咪』的,會變成『公公』!!
就連下午那次小休,天天都不會叫婆婆孭,而一定要公公孭!縱使公公是剛放工回家!!

婆婆有時會問:公公每日對住你的時間好少啊,為什麼還會咁痴佢呢?
這我也不明!

天天喜歡聽國歌,6點半新聞前播的那次最為著緊,不過好多時都在瞓覺而錯過了,幸好,偉大發明錄影機的出現可補這不足,無論何時睡醒,天天都會向公公下指令:冬冬聽歌歌Dum制!
最少要聽三次,呵,好似好多bb都好接受呢種國民教育方式喎!!

教識天天看月亮,每日由娘家回家時,天天都會指向天上:月亮姐姐?
這個星期,只好每次用同一句回應:月亮姐姐被雲姐姐遮住左啊!
好不容易等到同老公一同放假,係呀,已經整整兩週未有一齊放假喇,但又遇上...
太陽伯伯被雲姐姐遮住左啊...去邊好呢??