2007年12月12日星期三

hi,奶粉

老婆:『老公,唔該你o係個櫃度攞罐奶粉落黎吖』

老公:『做咩野無端端要攞奶粉呀』

老婆:『.................』

亞仔:『爸爸呀呀呀~~~』

老公:『吓,無媽咪奶食喇』

老婆:『係呀,個冰箱得番4包4安嘅冰奶咋,點夠呢個大食仔食呀』

亞仔:『啪啪啪~~~』(我想大概意思係:係呀係呀,成日都食到到喉唔到肺咁。)

6 則留言:

野蠻九龍女 說...

我都是一個在職人奶媽咪. 我餵到17個月大; 依家無餵; 對於補奶粉, 我一向抱開放態度,至緊要阿仔飽飽... 呵呵呵
加油努力

匿名 說...

叫到爸爸喇??

匿名 說...

人奶媽最痛:病完無奶餵!
我諗番都仲痛!
你自己都要保重啊!

牛丁Cara 說...

我的看法是-6個月前對媽媽奶是需求,1歲前是補給,1歲後全然是心癮了
在職人奶媽不易當,餵到15個月已經好叻叻,一起努力!

巧欣 說...

九妹,
依家都冇存貨喇,想唔面對現實都唔得啦,早幾日開始已經食奶粉,依家淨係早晚埋身餵咋!好啦,我會俾心機!!

森,
好早之前已經識叫,不過對住我都會叫爸爸,咁係咪叫做"識叫"呀?

藍媽,
係啦,唔知點解冇端端有產量遞減,飲極木瓜魚湯都冇效!!

牛丁媽,
咁我咪仲差2個月就達標,yeah!!

牛丁Cara 說...

oh, 打錯數添...^.^ 好彩自已知自己事,冇入行做會計