2010年2月27日星期六

生命教育

我:『星期六日我地要去同太太講bye bye喇。』

天:『點解要講bye bye呀,佢要去邊度?』

我:『太太要搬去好遠嘅地方喇,所以咪要講bye bye囉。』

天:『佢要搬去邊呀?』

我:『好遠架~~』(太太拜神的,其實會去邊呢??)

天:『叫佢搭車返黎咪得囉。』

我:『個度冇車搭返黎架。』

天:『點解呢?』

我~~哎呀,終於問『點解』喇~~

我:『唔,其實太太過左身喇~~(俾個唔明白嘅樣我睇)~~』
我:『太太死左喇。』

天:『係咪好似黃色樹葉跌左落地下咁呀~~佢地都死左喇。』

我~~大喜~~終於係明白喇~~
我:『係喇,好似黃色樹葉咁,唔會再返到上樹木上面喇。』

天:『咁媽咪你係咪仲係綠色呀?』

我~~哈~~咁你都諗到喎~~
我:『係呀,媽咪依家係綠色呀。』

天:『咁幾時會變黃色呀?』

我:『吓,唔知故喎~~~』
我~~真係唔識答喇~~

天:『好啦,媽咪你講完故仔喇,輪到我講喇喎,從前有隻牛,佢個名叫丹丹喎,有一日佢好大力咁鎖住個門,唔俾獅子呀老虎呀豹呀入黎食左佢~~~』

吓~~原來你咁我係度同你講緊故仔架~~我同你做緊生命教育喎~~

1 則留言:

Yan Yan the Pig Farmer 說...

生命教育很重要啊。前些時我也帶了小豬B去追思會,最近他要問我關於地震的問題。