2010年5月4日星期二

西貢艇釣

哥哥:『出發喇出發喇,孭背囊呀落水喇。』


弟弟:『點解我冇涼鞋著嘅,今日好似唔係去行山喎~』
哥哥:『我都冇咁細對嘅涼鞋,你就緊係冇得著啦,求其著住呢對先啦,到你識行就會有涼鞋著架喇。』


哥哥:『落船喇~~做咩野落船呀,我地去釣魚咩?』
爸爸:『係呀,去釣魚呀。』


弟弟:『呢度係咩野地方呀,有咩野玩架?』
爸爸:『冇咩野啱你玩架喎,吹吓海風,曬吓太陽,搖吓搖吓,咁好唔好吖?』


弟弟:『有野俾我揸手企吓咪得囉。』
媽咪:『你唔好襯我睇你唔到嘅時候放隻手入口喎~』


哥哥:『爸爸,釣得魚未呀?』
爸爸:『咁你就要學吓點樣綁魚勾喇。』

~~~~~~~~~~~~~~
上半場完結,下半場上岸,到橋咀島小遊。
哥哥:『嘩,落水喇落水喇。』

水退後可以沿路行到地質公園-橋咀,睇菠蘿石。


仲有哥哥最鐘意嘅戶外活動,擲石頭。


公公婆婆又唔放過弟弟喇,天然腳底按摩~

狗:『你地三個o係度做咩野呀?』
人:『你一個又o係度做咩野呀?』


瘋媽又攪到兩位公子變舊炭喇~


難得哥哥返到屋企之後,仲咁有心機咁同弟弟玩,我地真係飲得杯落喇!

沒有留言: