2007年2月24日星期六

3個月,即係93日人仔喇!



多謝各好友的新年祝賀:祝天柏快高長大,聽教聽話!

頭先睇番佢出世d相,個心好甜,真係唔想佢大得太快啊!!

3 則留言:

匿名 說...

我對'快高長大'都有d矛盾感覺,BB實在太可愛喇!

匿名 說...

天柏幾大隻, 而且又是生成一副老積相.

繼續長肉繼續重呀天柏!

巧欣 說...

to 藍mama
bb真係好可愛,昨日見到軒軒已經開始學人"逃",更提醒我要好好珍惜依家同天柏相處的每一刻.

to nikita
我通常用"肥仔"來形容佢個身形.唔知係咪我自己私家打針呢,所以健康院約我下個月先去睇,變左都唔知天柏3個月時的體重.