2008年2月20日星期三

屯門徑--一截仔




約好老公,搵埋老爺,一齊行山去!
地點是老爺家後的山頭!
老公勇猛地背著26磅豬豬上山,行到一半已經面容扭曲!
老爺跟手接力,真辛苦,但為著讓小孩子喜愛大自然,老爺話要細細個就行山,咁樣就會愛上喎!
行到有天天喜愛的樓梯,小孩子即刻要落地,兩個大人就要彎晒腰地陪伴左右!我在後面看著也覺得有趣!!
可能因為搖搖吓好舒服,所以回程時天天已瞓著了!
下次放假,則約定了老公去海洋公園!

7 則留言:

匿名 說...

真舒服....天天

Jesse 說...

你個行山架好似幾舒服喎.
我都買咗個, 單薄到死, 軒軒死唔肯上轎. >.<
咩牌子? 邊庶買?

巧欣 說...

軒爸,
你嘅問題...我要問吓老公先答到你呀!
我淨係知佢在旺角的樓上鋪買咋!

巧欣 說...

軒爸,
問左天爸喇,個牌子係VAUDE,o係旺角保捷行買的.你搵吓啦!

Jesse 說...

收到! THX!

怒火眼睛 說...

哈, 我同軒爹一樣睇中你個架~ 唔會倒出黎丫嘛?

巧欣 說...

火火,
放心,好舒服同唔會跌出黎架,不過老公經驗話,咁樣孭住都好甘喎!
必必同天天一樣,實的的,真係苦了爸爸呀!