2008年2月5日星期二

奶奶雜事

奶媽自開始製作"甜品"後,一直隨遇而安,未有再刻意改變,但心底裡仍是希望--如果可以好似以前咁就好喇!

昨晚行經嬰兒用品店,見到mother's milk herb tea,心想:不如盡最後努力,一試吧!

胆粗粗的買回家,今早沖了一個來喝~

未喝已經想棄掉...好難聞啊!

午餐後,已作決定...棄掉它!!

************************************

天天已是第二晚沒有要求飲夜奶了,我...沒為他做過什麼!

第一晚,我估因為日間睡得實在太少,以至晚上他要睡個夠本,所以半夜冇起床.

第二晚...我也不知為何!總知就是冇起床!

如果一直是這樣就好了!

*************************************

早前朗媽教路,幫天天戒夜奶,用6安水開4安奶,慢慢溝淡佢,到最後可以俾水佢飲,我又試一試啦!

3am,天天醒了,開口說"奶奶",老公隨即按指示,開了那"6安奶"來,天天飲了兩啖後,唔肯再飲!之後揭起我件衫,再說"奶奶"!

點知...半夜三更係冇甜品供應架,佢又好唔開心,嚎哭一會!終於,在那"6安奶"中加回1安奶粉,佢就好開心地飲完瞓覺,激死!

6 則留言:

匿名 說...

巧欣,
而家我地d BB 唔係咁順攤架勒~~~~

匿名 說...

戒奶我看書話連自己的底衫都要收埋,因為有味喎,自己試咗係得架,仲有,戒完亞媽個心好失落。

祝天天全家新春快樂、恭喜發財。

巧欣 說...

喵,
係呀!
順祝你一家鼠年開開心心,個個笑口常開,最緊要係身體健康!

莫太,
吓,原來要收埋底衫架!嘻,天天見到我,又真係會講奶奶架,不過就未有"夾硬黎"!
係呀,冇奶俾佢食,好down呀!所以咪買多奶茶囉!
我都祝你一家心想事成,莫仔仔越大越精靈,最緊要係身體健康呀!

Yan Yan the Pig Farmer 說...

祝鼠年生活幸福,平安滿足 ^^

匿名 說...

我諗番起無得餵果陣真係好失落,但你已經好努力囉!你同天天都要慢慢適應!
祝天天乖乖,快d戒晒夜奶,一家人都身壯力健!

巧欣 說...

藍mama,
哈,天天已經成個幾星期冇飲夜奶喇!
祝你地一家都開開心心,身體健康吖!