2008年1月29日星期二

雜事

前文提過,因為奶廠已由生產主要糧食,轉營至生產甜品,因此家中除了添置了電熱水瓶外,還第一次要外購奶粉,之前一直是靠奶粉sample過活,1號仔已清倉,現進入2號仔階段,為此曾與老爸作過討論.

老爸覺得--唔係要跟住個年齡來飲嘅咩!
老媽就話--護士姑娘話冇所謂喎,又唔係要靠晒D奶粉,副食品黎之嘛,正餐係飯仔喎!
一陣D便便變硬痾唔到咪仲衰!

正因為家中有兩罐2號仔的sample,所以又即管一試,如果便便變硬,就改番1號仔啦!So far,OK!!

*********************************

1月25日,結婚三周年,舉家同D世叔佰食飯,這個慶祝方法真特別.
世叔佰為老豆的中學同學,老死,世叔佰都在同年出世,改名"豬記會".
小時候,他們每月聚會一次,媽會帶著我們一同出席,和其他小朋友玩,好開心!
現在,那些小朋友大多移居外地,沒聯絡了,留下的仍是豬記會的老朋友每兩三個月聚會一次.
對上一次出席,是我要同他們宣佈結婚,上次帶左一條仔去,再見面又帶多一條仔去,哈,下次見面,唔知又會點呢?
老豆...老了,豬記會的世叔伯,亦老了,最鐘意講"舊屎"--舊史,什麼--你結婚時我做你伴郎架,亞巧欣你細個時係點點點架......
嘻嘻哈哈的走進6字頭,仍然每次都可約到最少10個出來,老豆,你同你的豬記會,好勁呀!

**********************************

真正慶祝結婚三周年的節目,是萬千師奶賀台慶,在歡樂聲中渡過了三小時,欣賞詹SIR的整個Body嘅演出,有種莫名的吸引力...你未睇過!值得一睇!!

2 則留言:

牛丁Cara 說...

其實1定2都冇所謂啦,因為天天都已經食過最佳個個配方,而家都真係餐與餐之間頂下癮啫,固體食得ok就最重要。

巧欣 說...

牛丁媽,
咁天天食飯仔又食得好好架,佢一日可以食兩平碗飯仔!好鬼大食!
你講得啱,奶奶已經變成副食品喇!