2008年1月13日星期日

小玩意

天天近日新玩意:

1. 到大廈大堂見到管理員姐姐,即豬咀.

2. 要他表示唔該多謝時,表演公公向老佛爺請安式--札!

3. 發現廁所的廁紙是可以拉的,便經常拉著行出廳,行入房,行到廚房後,又會返到廁所檢查廁紙有冇斷到.


冇限制地盡情體驗,是我希望讓他擁有的,但有時總要現實一點,不斷的將新廁紙拆下包裝,又似乎過份一點了,所以此玩意已被沒收,下次需要開新廁紙時才邀請你來幫忙吧!

5 則留言:

匿名 說...

天天都係想放紙鷂啫!

巧欣 說...

搵條咁粗嘅紙巾條黎放...又幾特別喎!

怒火眼睛 說...

哈哈, 必必都中意玩廁紙, 但我會kick 住, 等佢扯一格就斷, 再慢慢撕碎....

我都好想俾佢體驗下, 但佢老豆鬧呀, 哈哈

巧欣 說...

必媽,
我老公都鬧架,但我同佢講,佢大個左唔會玩架,佢就有野講!!

匿名 說...

但係...佢最後都破壞左喎