2008年1月3日星期四

小朋友聚會

有幸參加0607小朋友的聚會,這個0611的天天,也不失禮...個size!但論與小朋友互動玩耍的技巧,則尚欠成熟,簡單點說:未識同人玩.只有自己四圍行,拿著藍mama帶來的帽子,把玩著那些閃爍爍的彩帶,到最後,便夾硬將之拉下並放到口中!破壞王是也!!



玩了一句鐘,終於與其他小朋友,合力玩搬椅子!
同場一睹成日在網上見到的一眾媽媽同bb--朗朗,藍藍,cara,子靛,莫仔仔等等,還有他們從未在blog上露相的爸爸!感覺好特別,發現自己還是慢熱一點,又或是只掛住睇住隻馬騮仔,跟住佢行來行去,都根本冇時間坐下與一眾媽媽認識閒談,所以只能淺談,淺答!!實在可惜!!
其實還有的媽媽和bb我是認得啊,因為在他們之前的聚會相片中見過面,但還是未能記得名字呢,希望再有機會見面呀!
聚會能與大隻必必作個實戰比併,連必必爸也驚嘆,有個細過必必的孩子,竟然會仲重!
但不要忘記,必必出牙仔的數量,贏得清脆利落!
得到各奶媽的鼓勵,是另一個驚喜,12月開始掛泵,到現在已好一段時間,感覺好好,因為實在好輕鬆,而亦有各奶媽做sample,早晚埋身都可以餵到16-17個月,所以已經豁出去了!
談到kindermusik,因家住新界,所以未有join九龍區的課程,只在區內一個playgroup上,但上完feathers後,導師表示會開番do-si-do,同時仲叫我:不如join我地個playgroup啦,媽咪唔使咁辛苦架!
我好enjoy同天天一齊聽住音樂跳來跳去喎!!又係一個煩惱了!唔通真的要到九龍續課?

沒有留言: