2008年1月3日星期四

聖誕節快樂

2007年12月26日,行草地,拔草,睇龜,到爬蟲館狂奔,尖叫...
過一個綠色,原野的boxing day.



對於需要輪班工作的我倆,大時大節可以一齊同慶,絕非必然,不過我已習慣了,所以亦無所謂,聖誕節老公要開工,唯有同個仔去接佢收工,順便到新開的toys R us買玩具,嘩!多人到爆,行到行唔到!!但唔知點解都可以買到兩份玩具俾天天,時下的兒童...真幸福!

回想幼時,平安夜真的會掛一隻襪在床頭,等到第二朝醒來,見到"聖誕老人"所送的聖誕禮物,哈,聖誕老人派禮物呀!但...家中沒有煙囪,點入屋呀!

媽媽:"佢按門鐘入來啊,我咪開門俾佢囉!"

我:"點解我聽唔到門鐘聲嘅?"

媽媽:"你懶瞓囉!"

一直相信媽媽的說話,直到有一年,媽媽以為我已入睡,正打算與我爸出門口,被我發現,即問當時同住的嬤嬤:"佢地咁夜仲去邊呀?"

嬤嬤不懂說謊,戲也不好,糊里糊塗的說了一些聽唔明的字句,之後著我返房瞓!

之後,我就發現,爸媽在半夜放了份禮物在那隻襪中!從此,相信聖誕老人的想法...破滅了!

我和老公,何時開始會成為神秘的聖誕老人呢,又,何時會被揭穿呢?

無論如何,天天,你仍然會是我們的心肝寶貝,無論會否被揭穿,我們也願意一起與你共渡每一個聖誕節,但願你長大後不厭棄!

聖誕節快樂!

沒有留言: