2008年1月16日星期三

手指脫皮

天天手指仔,指頭無名的脫皮,上週開始先是兩隻食指和一隻手指公,及後陸續在其他手指頭出現,這怪怪的表現,當然第一時間找醫師.

醫師未有確實表明是什麼病,只問到:最近有冇掂到d咩野呀?估計都係d敏感啫!

醫師...一個13個月大的bb,當然咩野都會摸啦,我那知他那時那刻摸著什麼呢!!心想.

婆婆想了好幾遍,都估計敏感源頭是否用了超市牌的濕紙巾抹手所致.最後,醫師亦給了藥膏,並說要搽兩至三個星期先會痊癒.

敏感,我好怕,皮膚敏感我更怕,天天早前已出過兩次濕疹,都是衣物質地所引起,不是所謂尼龍呀纖維呀等質地,而是純棉質料,但卻以朱地抓毛等方式展現那種,所以現在買衣服真的要很小心!

突然有個估計,未知他的皮膚敏感與我懷孕期內無戎蝦有冇關係呢?!

7 則留言:

匿名 說...

我懷孕時幾乎乜都戒,都無戒蝦,因睇過書蝦某種營養成分好好,而阿b出世後都無乜問題。
天天的皮膚敏感除左衣服,會唔會同乾燥有關。早排好乾,我隻b都爆晒拆,塊面紅晒,要不時同佢搽 cream,仲要少d開暖氣。
天天一定好快好番。但你幫佢搽藥膏係手,佢會不會放入口架?

怒火眼睛 說...

唔好怪自己有冇戒乜戒物啦. bb 皮膚咁嬌嫩, 有少少敏感唔出奇喎. 只要天天無影響心情食欲, 一樣食得訓得玩得, 唔駛擔心.

匿名 說...

小兒栩栩在一歲前都試過手指同腳趾仔甩皮, 仲有d無色的粒粒, 唔痕, 原因不明, 摸落去鞋烚烚好似老人家咁,復元得好慢, 要兩三個星期先好番. 可能換左d死皮, 好番後皮膚比以前更滑, 所以唔駛擔心.

Yan Yan the Pig Farmer 說...

皮膚敏感真的很煩人。
如果西藥無效,可考慮中醫。
我家小豬B的皮膚回復光滑,也是好中醫的功勞 ^^

巧欣 說...

喵,
我都係睇書,話蝦其實好有營養價值,所以冇戒呀!

火,
咁天天又好食得喎!

栩爸,
我間中都會去你度架,多謝你話我知栩栩細個都試過呀,天天依家嘅情況,同栩栩的一模一樣,睇醫生冇話係d咩野,但都係話要兩三個禮拜先好番!

farmer,
天天好左d喇,若果再唔得,我又試吓中醫吖,謝謝.

匿名 說...

我個仔三歲, 而家啲手指頭及腳指頭都係甩緊皮, 唔痕又唔痛, 甩咗都有一個星期...係唔係甩完就無事?

巧欣 說...

我個仔因為食得太多有維他命A的食物,即係一餐又食紅蘿蔔,又食蕃茄,又食南瓜,所以中招囉,之後減左一齊食同份量,就冇事喇.

你不如問吓醫生,因咩野事會脫皮啦,咁對正下藥會好D:)