2008年1月16日星期三

昂坪之旅

前日,大鄉里出省,帶著10個家長到昂坪-->大佛-->心經簡林,半日遊!

由於臨時被徵召帶隊,未能作site visit,只能在網上盡找資料,好彩,一切順利!

家長也笑言:你咁大個女都未黎過呀?

哈,又真係咁大個女都未黎過喎!!

為免讓天天大個後遇到相同情況,回家後馬上同老公度期,打算帶他去一趟,免得成家都係大鄉里(後來先知,老公都未去過呀!)

獨個兒帶著10個家長旅行,不講得吃力,但亦不是好輕鬆,事關當中有7個已年過65,都為長者,上大佛時真的有點慌,怕他們地滑跌倒,又怕他們穿衣不足會著涼,話晒都係山頂呀!

沿途,個別家長又會黏著,分享家事國事婆媳事仔女事,總知一切煩擾著他/她的,都想找個人聽,找個人俾意見,但到某位置,總要停下來先為大家作個安頓,不得不打斷其分享情緒同雅興!使得他們不可暢所欲言!

好怕他們的傷口,未有在包裹得好好地就完事,怕他們回家後仍有餘波,回中心後即與各負責同事分享,好讓盡早為他們作出支援.

這...是我的工作.
這...是我喜歡的...與人一同成長,經歷的工作.
縱使未能即時解決,釋懷,我仍願意作你們的同行者!

2 則留言:

匿名 說...

下次一家人去就記得係360上面影番幅相呀..(唔知仲有無呢?

怒火眼睛 說...

你既工作好有意思呀.