2008年4月16日星期三

16個月天天@台北

2006年元宵,同老公在台北慶狗年,之後懷有天天,生了個狗仔bb,至今個4月,帶埋天天同遊此地,感覺好特別,由原來兩口子變成三人行(不!正確一點係六人行),過了整整6日,好充實又好滿足!

出發前問了各方好友部落,知道帶子孩外遊,仿如搬家的大陣象,同老公決定"寧願帶多點都好過去到冇",所以都真係帶了很多物品!基本上,天天係最多行李!

原以為--唔怕啦,去台灣啫,好多野都啱天天食啦!誰知,小孩子咀鵰,不喜食濃味食物,早餐在酒店取來的菜,南瓜等,都不喜歡,只肯食稀粥,白飯+bb即食餸,另外亦飲多左一餐奶,為娘的見狀,肉都赤埋!

什麼鼎泰豐小籠包,談話頭的芋泥豬肉,上閣屋的自助餐...統統不要!最合作食的,只是柳丁汁,每日一口氣飲清!

日日見住天天都係食即食餸撈白飯/稀粥,曾有數次問老公:帶咁細個bb去旅行,其實係咪一件好事!

但見天天在第二日已好主動咁同酒店服務員講"謝謝","再見",搭車見到街外的"電單車",又可以好清楚咁講出黎,其實對我同佢都係一個新體驗喎!

一行6人,除了我們三口子,還有公公婆婆和舅父,幸好有他們同行,以致照角色可以分擔一下,遇上乘公車到烏來和野柳冇位坐時,都可以輪流抱吓!

講起烏來和野柳,可能在香港也不需要坐一些轉咁多彎的巴士,天天因為唔習慣,有點暈車浪,一上公車就同我講"落車車",同佢講好快到喇(大概都要坐30分鐘),期間繼續不停問之餘,仲要不停食住餅餅,先可以勉強安靜落黎!

經驗話我知,下次帶小孩外遊,行程要編輕鬆d,最好帶多幾款唔同種類嘅baby food去,就算唔肯食我地d飯餸,都唔使食來食去都係個幾隻味,我餵都餵到悶呀!旅遊點最好唔好太遠,最好搭鐵路,最好多兩個人一齊去......


6 則留言:

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
nikita 說...

就算辛苦,一家人去都好開心!淨係睇相都感受得到!

巧欣 說...

你地一家都好快去旅行啦,我估朗朗仔實好鐘意啫,又或者會同爸爸爭玩具玩啊!

匿名 說...

有無去木柵睇動物呀?

匿名 說...

>帶咁細個bb去旅行,其實係咪一件好事!
我就覺得細個帶佢地出去睇多d,感受多d,始終係好事!其實唔一定要出國,o係香港帶佢四周圍去都係好嘅!
睇下呢度:
http://travel.atnext.com/index.cfm?fuseaction=infocenter.TravelTips&issueID=20070731&articleID=7389260&pageNumber=1

巧欣 說...

森,
行程原本定了,但時間實在緊迫,所以臨時取消了,冇去到,唔怕,下次再去,去埋清境添!!

藍mama,
我都睇過呢個post呀,原本打算計劃為天天添個弟妹,但見到咁耐都冇陽光與海灘過,就決定好好同天天享受埋呢個夏天,先再計劃啊!
希望可以同天天去東平洲,半月灣,高流灣,南丫島宿一宵...有冇興趣呀???