2008年4月29日星期二

天后誕

天后誕為大西北居民一年一度的盛事,除左舞龍舞獅極為吸引外,從小到大我覺得好看之處,莫過於成棚人可以在"馬路"中大搖大擺啊!

只可在行人路兩旁觀看的我,每次都會想:"如果我都可以同佢地一齊,o係條馬路度行就好喇!"可惜,我既不是原居民,亦沒有認識原居民朋友(聽說若有原居民朋友,佢地都可穿上村民制服同可以一齊行啊),所也只好站在一旁...

昨日的活動,老公放假,與婆婆帶住大病初痊的小鬼去湊熱鬧,他們到了活動起點,到今時今日,我呢個在大西北住了成世人的女子,先知原來在起點,係可以和表演者近距離接觸啊,真失禮!

去年還未到一歲的小鬼,在出匯未開始時已瞓著,未有機會欣賞,今年佢就過足癮了.


同小鬼一同合照的...唔知點稱呼喎!!
婆婆叫小鬼摸吓龍頭鬚,話會身體健康,聽教聽話,聰明伶俐,快高長大......喎,仲之係好野啦!

2 則留言:

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

咦? 我都在起點一帶拍照, 距離好近...不過見唔到妳和天天, 真係可惜呢.

其實參與巡遊不一定是原居民(過了幾十年, 很多外來人搬入元朗啦). 基本上係村民就可以參加...無以前分得咁清楚.