2008年5月7日星期三

觸覺

視覺,聽覺,味覺,觸覺,嗅覺.

為小孩子認識這個世界的重要工具,當中讓小鬼較少刺激的,是觸覺.

為此,五一便與他赤腳行草地,一路行一路鄒眉...行了不到3分鐘,出絕招嚎哭叫抱抱!!

週日,陽光普照,帶他到沙灘,滿以為小鬼會開心地玩上幾句鐘,誰知...一踏足幼沙上,便以九秒九的速度將腳縮起,繼續橋住我對腳,死命也不再企好!!

好啦好啦,唔玩沙,去玩水吧!嘿,又係咁,一掂到水就再唔肯掂!!

在旁的母親太太們見狀,即刻話:係咁架,我個女咁細個嘅時候都係咁架,玩多幾次就唔驚架喇!

係咪真架???

好啦,滿以為會在沙灘玩好耐,變成玩不到15分鐘就要去洗PAT PAT!!小鬼竟然對公廁內洗手盆的水龍頭有興趣,一按有水出時便笑到哈哈聲...細路,你係咪玩野呀!!

昨日,到玩具店行逛,老公滿心歡喜地揀了射擊小鱷魚遊戲,以為小鬼見到會自己行的鱷魚仔好開心,係囉,以為囉,換來係...好驚咁跑去公公度攬實囉!!

而我,又以為佢會喜歡玩色彩繽紛嘅泥膠,係囉,又係以為囉,佢一掂到就縮手喇!!!

究竟,係佢太細個,還是係我俾得太少機會佢去用觸覺來認識這個世界呢?

7 則留言:

nikita 說...

哈!朗朗仔都唔太喜歡赤腳行草地同玩沙,無野嘅,現在唔識玩,大大下人就知好玩。

May 說...

BB 的聽、味、視覺都非常發達敏感,惟獨對觸感非常小心翼翼,我阿仔都係咁,隻手唔肯掂濕立立o既o野。

May 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

小朋友這麼小很好奇的。只要他們不將有毒東西放入嘴中,或將東西吞下肚去,可以由得他們到處摸的。

包小時候將東西嗅了嗅,然後放入嘴中咬一輪。

匿名 說...

係呀, 專家話赤腳時小朋友會驚架, 太刺激啦.
係呢, 你地最終有冇報名去民丹呢?

怒火眼睛 說...

必必上次著左鞋行草地, 跑得好開心架, 但一跌, 手一摸到草地, 即.刻.喊.出.黎

重要手手腳腳離地喎, 唔肯自己起番身, 成隻鑊咁響草地上叫.

沙灘/海水....情況類同啦.

天天同必必, 好鬼似!

巧欣 說...

哎呀,早排好忙,都冇時間覆大家呀!

朗媽:我見其他BB玩得咁開心,咪又想佢都識玩囉,我都大貪左D架!!

MAY:係呀,天天都係唔鐘意用手摸D大軟或大硬嘅野架!

讀食:哈,咁天天唯一到依家仲會放入口嘅--廁紙,叫極都唔聽!!

靛媽:未去呀,係都要等到8-9月呀!赤腳大刺激嗎?咁就刺多佢幾次先得喇!!

火火:緊係啦,必必同天天一樣,差唔多大嘛,仲差唔多大隻添!
喂,有冇影低隻鑊嘅相呀,好想睇喎!!