2008年5月25日星期日

好肥咩

18個月到健康院作發展監察,磅豬豬有12.9kg,被姑娘問:點解咁肥架,你有D超重喎!
我話:係呀,佢食好多野架,到依家都仲要食夜奶!
姑娘話:哎呀,亞媽,佢咁大個唔可以仲食夜奶架喇,呢D唔係需要,而係心癮,好似大人咁,半夜三更唔係肚餓架,但如果要你食,你一樣食得落喎,你個仔嘅情況都係咁,所以一定要戒喇!你再帶佢去度吓有幾高,再返黎啦!
***********************
我話:姑娘,度完喇,85CM啊!
姑娘話:等我計計先...其實計落,佢又冇超重喎,可能好似爸爸生得高呀...不過就算唔係超重,都唔應該再食夜奶架喇!!仲要唔好食住奶黎瞓呀,一定要刷左牙先好瞓喎!!
我話:哦!
其實就咁睇,天天一D都唔肥喎!!
仲下巴尖尖咁添!!

5 則留言:

匿名 說...

終於搵返天天個blog 啦! 其實天天都唔肥啦...仲好靚仔Tim~!

巧欣 說...

小肥肥夠一d都唔肥啦!

匿名 說...

D姑娘都冇解架!!

巧欣 說...

四四,
d姑娘通常淨係睇數字架咋!

匿名 說...

我同你一樣, 見個仔食量有點唔對路, 14個月給他戒了下午茶一餐奶, 只是早晚埋身餵, 佢體重都直標.

天天一點都唔肥, 母乳孩子只是實淨d.