2008年6月30日星期一

有冇秘方可以徹底清除...根治...那些生晒o係個面仔度嘅濕疹呢??!!

煩死喇!

4 則留言:

匿名 說...

朋友囡囡有濕疹,食野要食得好清淡。
希望天天濕疹快d好!

匿名 說...

濕疹跟食物和天氣有關。我看你的小朋友已有歲幾,如果不是長期如此,可能是與食物有關。濕疹沒有根治方法,只可令情形沒那麼嚴重。我朋友會塗濕疹膏,但那些膏含類固醇的,你未必想塗在小朋友的臉上。

你看看從食物方面下手會否好轉,如果仍很嚴重,則看醫生。有些小朋友長大後,四五歲左右,濕疹發作的情況會改善。

巧欣 說...

藍mama & 讀食,
佢已經搽左類固醇藥膏好耐喇,搽左真係好左,但一停咪又黎過囉!!
討厭呀!!

Robo Mama 說...

濕疹皮膚要注意保濕和潤膚。夏天我也會幫仔仔常常搽cream。偶然天氣轉變,例如好乾或者好濕,濕疹都會發作。另外,要留意下天天會唔會對某D食物敏感。我個仔以前臉上濕疹都好犀利,而家已經好滑。