2008年11月20日星期四

回鄉之旅

天天第一次回鄉探親 我倆第一次帶埋孩子回鄉探親 豬旅結婚兩週年紀念旅行,經已順利進行!!
先到深圳灣口岸集合,我地都係第一次黎咋!


跟住我地就跟住叔叔,一行7人連大連細的走到叔叔預先安排好的7人ven上,不需3小時,我地就輕輕鬆鬆舒舒服服咁返到順德市均安鎮,老爺奶奶家喇!


執了一會行李後,出發...行幾步,到七叔公家晚飯,飯後大人小孩各自精彩,大人呢...煲煙吹水國家大事天下事,孩子呢...走到大花園玩車車你追我逐。



第二日繼續優閒自在地享受假期天倫之樂,飲茶到噴水池到露台...又繼續坐在梳化食食食,汽水薯片朱古力雪糕杯麵一眾親戚好友齊集,呵呵呵!



回鄉當然不能不到均安大橋一走啊!上次我倆到來時,還未結婚啊!


第三日下午,與各親友道別後,到順德市走走,掃街癮又發作了,薑汁撞奶雙皮奶烚粟米羊肉串蔗汁炸脆奶...統統放入肚內,好充實的一個下午!


晚上重頭戲,是叔叔嬸嬸結婚兩週年紀念慶祝晚會,到訪海岸城的中森名菜勁食魚生日本菜,亦係第一次品嘗到馬肉剌生的味道...

好開心地渡過了3日旅程!

沒有留言: