2008年11月21日星期五

金光之旅

回鄉後小休一天,繼續展開金光之旅...

天天話:爸爸媽媽放假,打亂晒我d生活流程,一味要出街玩玩玩,佢地仲忙過返工呀!
媽咪話:係呀,唔係放假放黎做咩野呀!
公公舅父爸爸好『賭場』,婆婆媽咪天天好『為食』,所以兩日旅程各分一半,賭場到過3間,為食的不能盡錄,海灣葡餐 誠昌水蟹粥 官也街小吃 三戔燈旦茶亞伯 麥記芥末魚柳包 兆記豬什粥 紅街市後咖啡奶茶豬扒包 祥記蝦子麵炸鯪魚球爽脆魚皮 添發碗仔翅豬腳薑 保健薑撞奶雙皮奶杏汁鮮奶糊 再掃去牌坊期間的不停試食台灣胡椒餅 潘榮記咸旦金錢餅 蜜芽糖夾餅......呵呵!
上述的一項,去到但冇開--三戔燈旦茶亞伯!據對面鋪的蔗汁亞姐講,亞伯係不定期開鋪的,最近好耐冇開,唔知係咪年紀大喇!去到就只有見到那架好舊的旦茶車綁住o係條燈柱度,所以先出現左麥記!
計劃中想去的坤記--週二休息,所以先轉戰海灣咋!六記粥麵洪馨椰子頤德行杏香園等等一眾朋友,我們唯有下次再遇喇!
景點方面,因為要遷就賭場的團友,所以唯有cut左過路環同黑沙海灘的行程了!
酒店方面,有為12 歲以下的客人免費加床,就咁,一房兩雙人床一單人床剛好放入5大人1細路,good!!

沒有留言: