2008年12月15日星期一

教育

家住區域中,舉辦幼兒班的學校不多,當中只有3間提供半日,其餘的全是全日,思前想後,決定向其中3間遞申請表。

A學校
非牟利機構主辦,有宗教背景,提供全日班,校舍細和舊,但老師會主動與小朋友接觸、傾計。
面試未有與小朋友進行什麼什麼測試,填完表便等見校長,校長只問了『你叫咩野名呀』、『(指住我)呢個係邊個呀』、『你幾多歲呀』。便完結與他的對話。
之後問我:『你對小朋友的教育有咩野期望?』
我,期望!
『我唔想佢咁細個讀書,我想佢大小小先讀,所以我想佢出年9月開學讀幼兒班!』
最後校長表示:『我地收你個仔的機會都好大,最快出年1-2月會寄信通知你,如果你仍然想安排你個仔入讀,到時就交留位費啦,順便了解吓,如果我地收你個仔,你會唔會安排佢繼續o係我地間學校讀呢?』
『對唔住,我未諗到呢個問題!』

***********************

B學校
非牟利機構主辦,無宗教背景,提供半日班同全日班,校舍大同新,老師...未有主動與小朋友接觸,掛住佈置課室同傾計。
面試由主任負責,安排小朋友坐下,完成幾個入孔的玩具,跟住主任給予幾張公仔圖咭,並叫我問他:
『呢個係咩野黎架?』
『羊。』
『咁呢個呢?』(係狗)
『貓。』
主任:『你講狗啦,講狗就得喇。』
『????????』

如是者重覆了幾個圖案,天天講啱幾個講錯幾個,錯的都被主任即時用上述方式糾正。
事實上,我覺得個仔唔係唔識,而係那幾個公仔圖案比較混淆不清。
最後,主任話:『我地會收你個仔,仲會安排佢返上午班,你會唔會即時交埋留位費呀?』
『可以考慮吓嗎?』
『可以,不過我地唔担保可以俾佢返上午班架。』

***********************

C學校
非牟利機構主辦,無宗教背景,提供全日班,校舍地方一般,老師同工友都好主動與小朋友接觸。
未有安排與小朋友面試,俾小朋友自由揀玩具來玩,父母則以小組形式與校長見面。
校長:『我地以入申請表先後來收生,所以沒有面試機制,學校的師資、課堂流程、三餐膳食......係......下星期便會發信通知你地,學校收唔收...』
一五一拾地講晒俾你呢班家長知。
一星期後,收到通知信已經收納了。

************************
出年9月,天天已經2歲10個月,需要有社交群體生活,半日班和全日班,對我倆甚至公公婆婆,都冇太大影響,不過透過互相學習同模仿,全日班應該會學得更多,更重要係,以天天那時的齡歲,應付幼兒班內容應該好自如,最大最大的,其實是媽不喜歡那個『你講狗啦,講狗就得喇』嘅主任!

主任,我同老公都在填鴨式教育下過了8分3啊,對於將來那變幻莫測的世界,我想創意同空間是好重要呀,天天,媽不想你只是個服從者!

2 則留言:

amy 說...

想來打個招呼! 從藍媽媽那邊找到來, 我也是從早到晚說著要做個全職媽媽呢! 祝大家早日如願! :)

Fiona Pig 說...

C! 一定揀C校!!!
我聽完你親口講述, 就覺得完全唔需要理會嗰間硬要叫天天「你講狗就得架啦」的不知所謂紙上談兵商業味學校.
我支持可愛的天天在創意和自由的空氣中成長~