2009年2月22日星期日

營養

在遊戲室與小朋友玩,被問到:

『你個仔幾大個呀?』

『兩歲多d啦!』

(通常都好少講得好清楚--兩歲三個月...)

『咁佢好高喎。』

與她那三歲兒子相比,天天的確係高,因為仲高了成吋。

回家,拿來輕尺。

『天天,企埋黎度吓你有幾高。』

94cm。

拿出健康院的兒童健康紀錄--身高那頁,才知他的高度是最高那條生長線。

懷著弟弟比天天辛苦,奶奶說第二胎是會辛苦些,我雖然能吃,但吃後胃裡總是滿有胃氣,胃酸更是多得不能再多,總有頂住頂住的感覺,而且對『飯』總是提不起勁,但對一眾零食、汽水、M記等食物特別喜愛。

若果天天之所以會咁大隻,係因為我懷著他時所給予的營養好,那我現在便担心弟弟了。

3 則留言:

May 說...

好好保重身體!

怒火眼睛 說...

你兩個仔, 我又兩個仔, 一於黎個四仔會啦...

巧欣 說...

好呀,我都好耐冇見你喇.快d post必必的相黎睇吓啦:)