2009年3月3日星期二

孕婦。湊仔。幻想

醫生話,第二胎會快D感受到胎動。14週可以嗎?最近隱約覺得肚臍下方有突然的彈動,意識到後欲想確定,便沒了!

胃口好像好了點,對『飯』開口了,在意識控制下,可以不吃薯片,不喝汽水。

上星期到健康院檢查,懷孕首階段,重了4磅,希望今胎我能夠順利做好體重控制,唔使又大一個碼啦。不過以咁為食的我而言,我...期實都冇咩野信心啊,過多幾個星期可以游水,要加緊努力呀。

昨日在車站等老公收工,重溫我們一家三口去年到東京玩的照片,好令人回味。與老公會合後,我話睇番一齊去旅行嘅相,真係好開心,老公都話係,之後我地一齊計劃下一個4人行的旅程,真係幻想吓都好開心,有左第一個的經驗,就算第時二帶二,我地都覺得冇難度。

自從知道肚裡的是弟弟,天天便改口了:『媽咪肚dum入面有弟弟。』
但唔知點解,之後又會話:『妹妹o係天天個肚dum度呀!』

我迫於無耐:『天天,冇妹妹呀!(媽咪冇打算生第三個喇!)』
唯有:『天天,或者(堂)妹妹o係叔叔嬸嬸度呀!』

今早瞓醒,
『媽咪早晨,弟弟早晨。。。妹妹o係叔叔度呀!』

叔叔嬸嬸,你地努力喇,靠晒你地呀!

2 則留言:

匿名 說...

恭喜哂呀!!!!新生命叫人感到無限喜悅,要小心囉!

巧欣 說...

係呀,你都係時候諗吓呢個弟弟妹妹嘅問題喇。