2009年3月10日星期二

天天。無聊日記

很久以前,老公買了隻麥兜CD,天天一歲左右發現,嚷著要聽。

前排,明明見到他從CD機中取出它,之後,它便不見了。我們懷疑,他將之掉了落街!

隨後,他久不久便話要聽,為滿足小子的要求,我同老公訪尋多間CD店舖,最後在九龍塘找到,此後每晚,我們一家三口躺在床上,聽住麥兜歌聲,進入夢鄉。

亦因為潛移默化的關係,天天已懂唱『我個名叫麥兜兜...』。

*****************

天天近日成日都問:『媽咪做咩野呀?』

答了他:『媽咪掛緊衫呀!』

『媽咪做咩野呀?』

『都話掛緊衫咯!』

『媽咪做咩野呀?』

把幾火,『天天做咩野呀?』

之後大笑,冇再問。被人玩完後的我,都唔知可以做咩野。

*****************

每次著鞋,

『我地去邊度呀?』

******************

星期日下午,經過天天8月會返的幼稚園。

『我要返學呀。』

『係呀,天天8月就返學喇。』

開始扭計,

『天天要返學呀,要孭書包呀。』

『媽咪知道,不過都未做校服,要到8月先返喎。』

繼續扭計。

『你睇吓,學校都冇開門,星期日老師放假呀。』

望一望個鐵閘,

『哦。老師放假呀,冇得返學咯。』

細佬,你究竟知唔知返學係咩野一回事呢?

沒有留言: