2009年6月14日星期日

103度

退燒藥水每4小時服一次,藥力過後,他又會再發燒,清晨5:30,他又再發熱,整個人都熱熨熨的,探熱針顯示103度...

他喊著道:『我唔探pat pat,我唔探pat pat...』

未幾,又有一粒塞肛藥放進pat pat...

一會,他道:『唔攪個pat pat喇!』

*************

星期天,大夫關門休息,所以只能倚靠那支粉紅色的退燒水,同剩餘一粒的塞肛藥與病魔作戰,以及在他不聽話時所說的:

『你唔俾我探耳仔我就要探pat pat架喇』。

『你唔飲水發高燒我就要探pat pat架喇』。

『你唔快D瞓覺發高燒我就要探pat pat架喇』。

路人甲話:『媽咪,成日咁嚇佢,想唔怕探pat pat都唔得啦!』

3 則留言:

May 說...

哎吔,陰功豬咯!
快d好番,唔駛俾人搞 patpat。

藍mama 說...

天天無事嘛?都幾高燒啊!

巧欣 說...

睇了兩次醫生,現在已康復了。