2010年1月4日星期一

粉瘤


弟弟腋下長了『粒野』,放工後急忙找大夫,大夫謂他生了粉瘤...心情頓時一沉!


患病者通常第一句會問:『點解會咁?』


大夫道:『冇得解。』


患病者通常第二句再問:『咁依家點?』


大夫再道:『冇野攪,全身麻醉切左佢囉!』


患病者最後通常會問:『點樣預防,唔好等佢再復發?』


大夫原諒患病者娘親的緊張道:『冇得預防,寫張紙俾你去政府排期啦。』


雖然大夫好清楚指示了跟住的步驟,但病者娘親仍然圍繞在第一個問題:『點解會咁架?係咪我湊得佢唔好?係咪我嘅母乳出左問題?』


接著,向了壞方向想:『全身麻醉會唔會有事架?唔攪佢會唔會自己好番呢?會唔會無端端變左做惡性架?咁咪即係生cancer!』


『點解會咁架!弟弟你唔好有事呀!』

2 則留言:

May 說...

不如你睇多個兒科醫生,拎多一個 second opinion 啦!

Unknown 說...

您好,請問最後您仔仔點樣醫好個粉瘤?
因為我岩岩發現我仔仔腋下又係生左舊野,
但"禁"落去佢又唔痛既咁。。
嚇死我了。。嗚。。。