2010年3月21日星期日

鹿頸<-->谷埔

又係郊遊的好日子,陽光充沛加上陣陣清風,呼~到鹿頸。

弟弟,未出發,先义電,坐在背架上搖呀搖了一小段路已變成咁樣,唯有變陣~

背架,載背囊~

弟弟,背了在孭帶上~

哥哥初段一馬當先,以摩打般的速度帶頭~~上斜~

期間還露兩手,執起大石頭展示一番~

弟弟嘅『野外求生課~食篇』進入第二階段,食粥仔,順利完成~

哥哥就繼續野外大魚大肉,揸住隻鴨脾係咁扯~

回程哥哥露疲憊,老公顯出其『承擔力』,獻出膊頭同手臂,無論平路定上斜,佢都盡其責地奮力完成,勁呀~

難怪弟弟露出滿意是次郊遊的表情啦~
我就同哥哥弟弟一樣,開心到爆啊~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


都係個句,戶外,係另一個大課室,一草一木都係教材,同行的每個都係老師,過程中要互相尊重互相包容互相體諒互相欣賞互相學習。。。

少不了的學習工具--樹枝,可以篤來篤去指來指去fing來fing去,例如婆婆教哥哥睇青口~

老公教哥哥睇小奚中的小魚~

老公執起受傷的草蜢,斷了一隻腳才會被捉得住~

老公教哥哥要翻開石頭才找到蟹仔~

婆婆帶哥哥玩水,教哥哥要企o係啡色頭石上,不要企上綠色石頭上~

公公教哥哥執石頭擲出水度就會dum一聲~

有咁多好玩嘅野,就係吸引哥哥每星期都會話:『我地今日不如去行山吖!』嘅原因~

2 則留言:

May 說...

你老公的「承擔力」,前後一個,勁!

巧欣 說...

我有叫佢俾弟弟我孭架,但佢話唔使喎,咁我就緊係唔『勉強』啦:d