2010年3月22日星期一

沙灘

『爸爸,我想去沙灘玩沙呀。』

『好啦,咁我地去啦。』

『爸爸,隻腳板好熱呀~』

『係呀,咁我地快D衝落去D水度啦,衝呀~』
『爸爸,D水好凍呀~』

~~~~~~~

帶著嬤嬤送的3個鏟,玩得好開心~
~~~~~~~~~~~~~~~~

因為在沙灘玩得太耐,去到方舟已經3:30PM,唯有下次再入去玩吧。

到對面睇吓個大螺啦~
天天指手畫腳咁,原來係跟住D紋o係度畫圈~

~~~~~~~~~~~~~~~
對於『返學』這個題目,婆婆千叮萬囑咁提過我好多好多好多次~
唔好成日因為自己放假,就幫個仔請假唔去返學,走左去玩~

婆婆嘅理由係:小朋友要有生活規律,同埋佢會搵藉口逃避唔去返學~
我,明白婆婆的用意~
出發點正確~
我,知道這樣做,我要承擔後果~
理性上,我係錯~
感性上,對於『不是保證』星期六日我倆一定一齊放假的父母來說,我唯有這樣才可以享受家庭樂,再者,我知道,到他們上小學後,我不可能這樣放肆吧~
所以,隨我吧~

3 則留言:

May 說...

對於阿仔o既「學業」,我地都好放任,功課求其,黎緊仲會同佢請五日假去旅行。我地呢 d 父母,老師皺眉,細路佳音。
我同你原因(藉口?)一樣,無o野比享受家庭樂更重要。

巧欣 說...

yeah!!你地會去邊度玩呀?

May 說...

行元朗、去公園、摘士多啤梨、去沙灘,駕車周圍去兼搵o野食,唯一少去係商場。