2007年3月18日星期日

沖涼...原來都可以好爽架!!



"婆婆同我沖涼一段時間涼之後,我唔驚喇!!!"
自從我返工之後,我同族長都好耐冇幫天柏沖過涼喇,睇婆婆幫佢沖得爽,真係唔鬼抵得佢個衰樣!!你就黎肥到個盆都坐唔落喇,亞仔!!!

4 則留言:

匿名 說...

你餵人奶餵得好好呀,天柏仔好圓碌碌wor,真係好想搣吓佢!:D

巧欣 說...

係呀,可能佢好食得同好吸收啦!!前幾日因為見佢pat pat紅,帶佢到私家醫生度取藥膏,連衫同尿片同剛食飽,磅佢有成17.5 lb!!!我相信減左上述嘅情況,佢都有16 lb呀!!

匿名 說...

嘩!實肉小豬!!!!

Yan Yan the Pig Farmer 說...

哇!真係圓碌碌呀!
是時候換個大浴盤啦 ^^