2009年9月25日星期五

不睡

11時10分,現在已經夜深了,

我倆相處的8週2日裡,你是第一次在這個鐘數,仍然睜著燈籠般大的眼睛對著我。

10時半已將你餵得飽飽的,至少是你自己不吃,

以為可以一同入房進入夢鄉,誰知你一躺在床上便醒過來,

你爸又搖又un又行,但你怎也不放過我們。

『老婆,佢好似又想食奶奶喎。』

『老公,15分鐘前係佢自己食到唔食喎!』
(係你自己想瞓就交佢俾我咋!好吖,又即管試吓佢係咪肚餓!)

『老公,佢唔肯食喎,嗱,你自己都睇到架啦!』

老公冇辦法脫身,唯有繼續他的又搖又un又行......

這次任憑爸爸如何如何,他都睜著大眼睛,

我叫老公放低他,讓他嚎哭一會再食點奶再睡吧,

呵,你竟享受躺下來,已過了15分鐘啊,仍然一聲不響,

你想點呢?

2 則留言:

May 說...

望望天花板、感受軟軟的床舖、百無聊賴的發呆、想起國家大事、聽你們在交談 / 月旦我、看著你們「無我符」……

巧欣 說...

係,真係冇佢符,唔知係咪知道我有埋怨,之後佢好似合作左!