2009年9月19日星期六

重拾夜奶

弟弟出世至今,對天天最大的影響,是重拾『食夜奶』一事,

每當夜深人靜,被弟弟嚎哭弄醒後,

都會要求:『我要飲奶奶呀』。

昨夜被弟弟弄醒兩次,飲過第一次後,

我告訴他:『飲埋呢次之後,就要到太陽伯伯出黎先可以再飲喇。』

他迷糊地答『知喇』,再大覺睡。

第二次被弄醒,已忘記答應過我的事情了,

我唯有說謊:『D奶奶沖晒喇,聽日買過先有得沖俾你飲,快D瞓啦。』

誰知他哭著道:『等我睇吓先啦,睇吓係咪冇啦!』

幣,被拋了一道添!

唉,我只好乖乖就範,給他沖5安後讓他再入睡。

當初,弟弟回家後,聽到他第一次的要求,

我認為他因為弟弟的到來,而感到不安,

所以要求飲奶以得安慰,

現在可能都因這個原因而作要求,

但如果每次被弄醒就要飲奶才能續睡,

那似乎是個倚賴了。

沒有留言: