2010年4月6日星期二

復活節假期第五天~自家遊

復活節假期第五天,

開開心心地出門口,

哭哭啼啼地回家,

過程約為30分鐘~~

相約公公婆婆舅父勇闖東涌<-->大澳,

大少出門不久就話要抱,

為娘當然未有回應兼又氹又迫咁要佢行啦,

結果撩起佢條扭計蟲:

一定要我抱~

唔俾爸爸掂~

明明應承我抱10聲就落地,結果做唔到,仍然都話要我抱~

到肯落地自己行,又話我行得快~

讓他帶路,用佢認為啱嘅速度行啦,結果係唔行,原地企o係度~

唉,我當然儀態盡失咁變左個當街當巷鬧仔嘅壞娘親啦,

最後仍然克制唔到佢,

唯有即時全家返屋企,冇街去,以示懲罰!

好端端的一個復活節last day就咁泡湯了!

~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有街去的假期,

我的另一好節目,

就係同細少影影影~

第一次坐婆婆家的食飯椅食粥呀~

2 則留言:

May 說...

做得好!等佢日後記得呢個教訓。

巧欣 說...

我睇佢幾個回合就忘得一乾二淨喇!開始諗緊係咪要上吓d教仔班!!