2010年4月8日星期四

爸爸中計~

某夜,

父子在床上糾纏~~

『瞓好D啦,瞓到歪晒,點攬尿片呀。』

『我攬尿片呀~』

『唔攬唔得呀,瞓到懵晒又唔識醒咁又懶尿呀。』

『我唔會懶尿架,我會識得叫醒你同我去廁所架喇~』
(實情係從未試過)

『唔得呀,快D瞓好D~』

勉強包好條片,3秒後~~

撕ssssss,撕ssssss,然後二人對望著~~

『你想點?你係咪想我打pat pat?』

『你打啦~~~』

嘿,嘿,嘿~~
(中計~)

『你係咪真係要我打你pat pat?』

『你打啦~~~』

啪~

鴉雀無聲,二人仍然對望住~

『依家同我瞓好,著尿片。』

o係未有再出現反抗的情況下,

5分鐘後瞓左。

沒有留言: