2007年10月22日星期一

11個月


11個月,懂得...


*bye bye

*飛吻

*鍚鍚面仔

*站立最長30秒

*駁腳,扶住東西行

*叫我做"me",學唔到媽,學到咪!!

*將物件掉在到上,然後講"掉",發音準確,清晰

*大力拍打你或物件的任何一處,然後講"打",同樣發音準確,動作配合

*能自如地上落梳化

*間中聽得明咩野叫做"俾"

*知道我地唔俾佢爬出露台(因為試過幾次佢出左去後,我地即刻拉埋隻窗)

*捐入洗衣機裡拍那滾筒

*開門,開雪櫃門,開櫃筒...



11個月,喜歡...


*食野,咩野都啱,見你手持會放入口的東西,他都知道可以食的,會撲埋黎伸手同擘大口

*到平台遊樂場爬sir滑梯
*擒來擒去

*雖然學會駁腳,但仍喜歡爬

*喜歡大個佢的小朋友,會好主動伸手掂人同人打招呼

*上kindermusik時滿場飛,爬來爬去,唔跟導師的步伐

*去街街

*自己攞到野時會望住你,好得戚咁笑

*喜歡被人拋來拋去

*喜歡咬波

*睇舅父打遊戲機

*玩水...



11個月,最怕...


*唔見左媽媽

*冇野食

*冇人埋...(都諗唔到佢怕d咩野!)



11個月,有...


*6隻牙仔,上4下2

*身長85cm

*腳板長14cm

*23磅...(我估)

*媽媽的全母乳!


6 則留言:

匿名 說...

天天識好多野呀!
85cm??高藍藍半個頭仔啊!!你d媽媽奶好勁呀!

巧欣 說...

我估唔關d奶事,佢老豆都高架,可能遺傳啦!

匿名 說...

嘩!天天好叻!睇佢個體重和身高同莫仔仔差唔多。一定抱到冇咗拜拜肉啦!

巧欣 說...

莫太,
我又唔覺d拜拜肉唔見左,反而擁有麒麟臂呢!

怒火眼睛 說...

我覺天天身型同必必好似, 大大隻實實淨咁.
天天腳板仔好大隻 :)

巧欣 說...

怒火,
你好耐冇post必必的影喇,害得我呢個粉絲好掛心呀,快d俾我見吓必必啦,睇吓係咪果真實的的先.