2007年10月17日星期三

深紅的

一顆一顆雪白牙齒的背後,見証著孩子的成長,由原本只夠媽媽配方予他的母乳作糧食,變為能夠享受固體食物之樂趣,這過程,作為媽媽的,又喜又悲.

一顆一顆雪白牙齒的出現,又與媽媽的乳頭為敵,它有著又尖又鋒利的薄片,每每在他享受與媽親密時刻的同時,亦讓媽媽痛到入心,入肺!媽媽唯有忍耐,忍耐,再忍耐...直到午飯泵奶的一刻,發現奶瓶內的母乳...呈深紅色,嚇得媽一大跳,噢!原來除了被你的小牙齒弄損外,還有別的東西與它一樣,2安半的深紅色母乳,再見啊!

6 則留言:

怒火眼睛 說...

嘩慘成咁? 不如帶個保護罩先餵丫, 我見吉豬島都有售, 幾十蚊.

匿名 說...

萬靈都有。陰功。

之前都領教過小C,之後佢仲出左啡色poo poo......

巧欣 說...

怒火&阿四,
其實早前亞仔都試過咬損我,但我冇理佢繼續餵,後來又冇事,所以以為今次都會係咁,我冇諗過完來損左會令到d奶變成咁架!!
睇黎都係要考慮買個罩喇!

阿四,
吓,完來d poo poo都會變色架,咁我要叫婆婆留意吓,唔係喎,如果佢有啡poo poo,咁表示你個時都損得好勁喎,唉,同病相連囉!

匿名 說...

有無揸羊脂膏架?好快好架!

Yan Yan the Pig Farmer 說...

母愛偉大,勇氣可嘉!
但小心感染啊。

匿名 說...

我醫生話餵到六個月就可以停了,bb 出牙後就不用再餵了,早啲戒容易啲戒,所以仔仔早戒了。
聽醫生話做亞媽的心癮難戒,當初戒時我的確好唔捨得那種毋子親近的feeling,感覺像和仔仔的關係梳離了,但最近見番舊朋友,她餵到两歲,她說戒到她心身疲累傷的很。