2007年10月9日星期二

爸爸玩野



老公第一次陪天天上kindermusik,因為唔知會做D咩野,所以表示坐埋一邊睇吓先,睇左15分鐘,就到movement exercise,我叫老公:你試吓啦!佢抱住天天,同其他爸爸媽媽圍成一個圈,到睇完teacher示範後,就將個仔俾番我,之後話:我D音樂感好弱呀,都係你黎啦!

就係咁,媽咪減肥同練大隻o既時間又開始喇!!

老公呀老公,我叫埋你黎,除左想你知道個仔上堂做D咩野外,其實係想你幫吓手架!!你估抱住佢舉來舉去,真係唔倦架咩!

4 則留言:

匿名 說...

真的辛苦了媽媽...

匿名 說...

hahahaha我老公雖然而家慣左,但仍時不時會覺得自己格格不入,好似晤知將隻手放邊好。男人囉。

小緹子 說...

巧欣...眨吓眼天天又大個咗好多...雖然辛苦啲...不過見到佢哋健康咁成長...真係覺得好幸福架!!! 努力呀!!! (^,^)
呀...講返日本嗰度先...其實你係咪想問Akachan嘅地址??? 不如我俾佢條link你吖...因為我都係自己download完個地圖再慢慢搵嘅...http://www.akachan.co.jp
仲有呀...我都幫對孖B set咗個blog呀...得閒就上去睇吓佢哋啦...hk.myblog.yahoo.com/ahligaga-mab

巧欣 說...

森,
第時你就知...有幾辛苦!

阿四,
小c係咪join晒vallage 8個單元呀?其實有咩野唔同呢,好次每次都有唔同的home material喎!

小緹子,
完來孖仔自己有個blog架,一定追啦!
thx你的日本資料.