2007年9月30日星期日

又跌倒

在海港城的baby care center等候入房餵奶,車車的安全帶過鬆,使得擒來擒去的天天,從車車上跌了落地,哎呀,磚地板黎架,陰公!

回想這次已是他第4次跌落地了,有兩次都是從我們的床跌下來,有一次是自己未有扶實椅子而跌倒,另外就是今次.

小孩子不喜歡肩膊上的安全帶,一帶上就發忟憎,唯有替他除下,只靠腰間和pat pat那條,唯有弄緊一些,這又使他不能隨意站起來,同樣使他不快,噢,仔呀仔,冇辦法呀,唔係咁,我怕你老豆會用"疏忽照顧兒童"呢個罪名休左我呀!

5 則留言:

匿名 說...

哎呀,咁天天咪哇哇大喊?
大家都要好小心目及實佢地!

巧欣 說...

藍mama,
多謝你的提醒!係呀,抱起佢時都仲喊得好大聲架,同佢老豆投訴我呀!

Wheel 說...

我而家都係一眼都唔敢離開阿女,呢個月數真係極之反斗

巧欣 說...

麟記,
天天呢幾日都開始想企,企到一兩秒,讚佢仲鬼死咁開心,終於明白你個B女企到時的心情呀

匿名 說...

莫仔仔又係咁唔肯綁安全帶,同天天一樣將手伸出來,只靠腰間條帶,在車中、在手推車中都係咁,原來會跌出車,我真係要小心啲。