2007年9月29日星期六

你在做什麼

夜深人靜,正是湊仔媽獨處的時光,那塊貼身(貼心)膏藥離開自己,可以寫寫blog,check e-mail,到forum傾傾計,交流一下育兒心得,分享一下湊仔的苦與樂,湊仔媽的一大快事...

老公:點解每晚亞仔瞓左之後你都對住部電腦,點解每晚都係得我一個人對住張床,點解我好似冇老婆咁...

老公,當那塊身膏藥則著我時,你又在做什麼呢?

6 則留言:

匿名 說...

夜晚要一腳踢自己湊哂嘅媽媽,都會有同'病'相憐之嘆!
我依家仲衰,成日um完藍藍訓,自己都訓埋,一扎醒就天光!

巧欣 說...

藍mama,
我都係喎,我通常瞓o係度餵天天食奶,咁佢食得暢快舒服時,我自己都瞓著埋,有時仲衰到連涼都未沖呀!

匿名 說...

嘩呢篇大快人心呀!!!!

藍mama:"依家仲衰,一扎醒就天光"!!!!你個衰鬼,竟敢寫出來曬命!!!!!

匿名 說...

嘩呢篇大快人心呀!!!!

藍mama:"依家仲衰,一扎醒就天光"!!!!你個衰鬼,竟敢寫出來曬命!!!!!

巧欣:哈哈我頭幾個月都成日有沖晤到涼的紀錄。。。

匿名 說...

哈哈哈,我都試過好多次涼都無沖,牙都無刷,臉都無洗呀,好恐怖呀!我依家一放工就沖涼先,食完飯就刷定牙,洗定臉:p

巧欣 說...

亞四媽,
有時真係會問自己,真係咁忙,連每日都享受嘅時光都就咁犧牲!!

藍mama,
我一返到屋企,天天就好似一塊膏藥咁貼實我,攪到老公有時要帶佢落樓下一陣,等我沖好涼佢先會帶佢返上黎!