2007年10月16日星期二

2008年年曆咭


去年欲替天天整張年曆咭,最後沒完成,今年怎也要做一張,為著自己每次安排schedule也看到小寶貝,為著一次可以看到多張照片,為著10年,20年,30年...小學,中學,大個仔成家立室,有兒有女時,他都可以與身邊親密家人分享,2008年,他自己是這個模樣,他也有著一個封了自己做其偶像的媽媽,身上總袋著他的閃咭,diary封面總有他的照片,工作枱上也有...總之到處都有!!
戀子狂...是也!

4 則留言:

匿名 說...

嘩好主意!

天天卡,好主意 :)

巧欣 說...

阿四,
小c也是我偶像...每日都會探佢一次呀!

匿名 說...

天天都有天天wor! 勁good!!! 借問點做同幾$$ ? thx~ n_n"

巧欣 說...

milkcandy,
我搵keith幫手做,我唔識佢架,都係見到佢個blog先以咪搵佢做囉,但我收到的質素好好喎,我個人對product都好滿意.
http://hk.myblog.yahoo.com/forestgraphic
你入去睇睇啦.