2007年11月22日星期四

天天,一週歲生日快樂

去年的11月22日零晨12時10分,應是躺在床上,被盧醫生刺穿羊水膜,認真的陣痛便隨之而來...

再過2小時30分鐘,天天便哇哇落地,來到我和老公的懷抱中,還清楚記得我見到他的小蛋臉後,第一句和醫生說的話:"點解佢咁黑同咁紫色嘅!"醫生好似冇回答我,淨係講左句:"同你地一家人影張相吖!"


昨晚在娘家食飯及和天天預祝生日,切蛋糕,小孩子吃了第一口朱古力同cream,呵,出奇地沒有搶住食第二口,要我們教他才用手指沾小小!





母親在食飯時問:"舊年呢個時候佢未出世喎,你地仲記唔記得個時嘅心情呀?"



這一年過得實在充實,但待在病床等候迎接天天出世的心情和所做過的事,就好像剛發生了不久!記得自己還未食早餐就被送進醫院,得到護士批准只可食份三文治,到晚上8時許,見唔多對路,因為仲未有生得的蹟象,便問醫生可否再讓我吃點東西,我怕我唔夠力生呀,醫生叮囑不要吃得太飽,老公便買了個魚蛋米,而老公今日才表示,當時他確實好緊張,以至他由我入院的那一刻開始,便不停食!



記得自己生產完後,醫生給了點藥,令我睡至5am,第一個電話是給媽媽的,問了一句:"生完可唔可以食麥記餐呀?"媽竟答"可以"!不過老公最後都是買了個排骨飯給我!



12pm才是我醒後第一次與天天見面,記得那時心裡說了一句話:"呢個就係我個仔喇?"將他抱起,攬了一會,再認一認我們的手帶:"係喎,寫住我個名喎,睇真d似唔似我先,唔係一陣俾d姑娘調亂左個仔咪幣!"跟住就係要抱起佢,幫佢換片同餵佢食奶...



個感覺好陌生,個人有點慌,因為生產前只係為自己準備到生個時要做咩野,還未有時間想過當見到他第一眼時要做些什麼!好吧,硬著頭皮試著將他擁在懷內,哈,他似有反應的郁郁咀喎(其實依家想起來,這也不過是bb一些本能動作啫),心想他一定是個乖孩子!



之後每次餵完奶都不捨得將他放下,不捨離開他,之後他還要留在醫院照燈,不能一起回家,個一刻簡直癲左,好想同老公講:"不如我俾多一日住院錢,留o係醫院陪佢啦!"講真係有講到,但要求當然被拒絕啦!好不捨地回家去,翌日也不能到醫院探望他,真係好想鬧鬼個醫生!



終於在兩日後,天天可以回家啦,之後便展開生命另一個階段,過著另一個生活,因為他的出現,生活節奏,流程,習慣...通通改變!



零晨三色台的節目,無端端追看一番,連民間傳奇中的年輕汪亞姐同連個樣都唔認得嘅吳孟達,我同老公都睇得一餐,回想起都覺得好笑.



老公放完"陪產假"後(唔好以為有間公司咁好有呢個假,其實都係自己d大假啫!),我便開始單拖湊仔,又是另一番滋味,那時陪我過下午時段的,是"我們這一家"的花師奶",亦是成功擊退產後抑鬱症的良方!



復工後的我...雲遊太虛,準時返工收工,亦因為大家都需要適應有了天天後的生活,人而變得忟憎,好幾次和媽咪鬧得不快,最後用了搬屋這個方法令大家都舒服一點!



今天,看在我眼裡的天天,開始學步,開始牙牙學語,開始明白我們的指示,開始對我們的要求有回應,這一年,他由一個小粉團搖身一變成為這個模樣,我...只能說"好感動".



想帶他來這個世界時,我好想體會生命是好奇妙,好想體會人的不同階段,不同感受,這一年,這些想法統統達成,往後...我仍是冀望我們一家都能好好享受生命中每一個環節,好好感受生命每個奇妙的地方!



天天,一週歲生日快樂!

4 則留言:

匿名 說...

生日快樂呀,老積仔!記得要錫媽咪~

祝你繼續長、繼續大!

Clemens 說...

生日快樂!!
等叔叔聽晚油淋淋咁咀啖當生日禮物呀下! :D

怒火眼睛 說...

睇得出天天係個又實淨又健康又開心既bb.

哎, 聽到你話生多個, 真係鄧你開心. 我...都諗下先 :D

匿名 說...

天天,生日快樂!
睇你呢篇文好有共鳴呢,因為上一年同一時間我都係做緊相同O既O野:生 BB、睇花師奶、日夜湊仔……