2007年11月14日星期三

催生

家人聚在一同食飯,弟婦10次有9次都會被老爺催生仔...

"你睇吓天天幾得意!你睇吓大哥大嫂幾開心,幾幸福!你快d生喇,唔好做高齡產婦呀..."

"你讀完書就生喇,唔好再等幾年喇,年紀大生仔好辛苦架..."

"一個家庭有番個小朋友先開心架,最好生兩個,生夠三個都好架..."

有時講講吓,又會燒埋我個度...

"巧欣,生一個唔夠架,襯你未修身,快d生埋第二個啦,都係咁湊之嘛,唔會使得好多錢架,最多食飯加多雙筷子啫..."

我唔去深究老爺背後的想法,但若我有得揀,就絶唔會在呢個時候生第二個!

我已經兩年冇出國旅行喇,上次去旅行係2006年2月啊,若果現在又懷孕,咪即是又要等多兩年先可以去旅行!生兒育女無疑係一個階段,但作為在職媽媽,點都要透透氣啊,對我來說,出國旅行簡直係一個叉電器!所以,天天下週一歲生日,我同老公便攞了幾日大假,打算舉家到馬交走一走,黎個快叉吧!

9 則留言:

Clemens 說...

呢期真係好興去馬交喎...... 諗諗下我都幾年冇去過,度度先!

巧欣 說...

hay,有個週六日就得啦!

Robo Mama 說...

預祝天天生日快樂! 我地都好期待明年暑假同正正去旅行呀.

巧欣 說...

正正媽,
係呀係呀,諗起可以同亞仔去旅行,就興奮到飛起喇,你地打算去邊呀?

巧欣 說...
此留言已被作者移除。
May 說...

我都勁鍾意去旅行,但一日、兩日都可以,如果超過三天,我驚會掛住阿仔。好麻煩,而家做人無咁瀟灑O勒。
你會唔會呢?

May 說...

唔記得講,我係喵喵喵。

巧欣 說...

may,
我都係呀,依家絶對唔會掉低天天一個架,幾辛苦我都會帶埋佢去架.做亞媽係咁架喇!一齊俾心機吖!

係係打針後,好番d未呀?

匿名 說...

阿仔打針後第六日開始發燒,加上傷風同咳咳,睇左兩次醫生、病左四日至好番。
謝謝關心呢!