2007年11月28日星期三

悠長假期...終於完結

悠長假期,昨日終於結束,今日一切回覆正常,照舊7:30AM婆婆到我家接仔走,坐回那部"冇得瞓低"的士的車,冇時冇候的顛倒生活亦離我兒而去,不用每天都與傻爸媽去街去街又去街,對天天來說,可能是個解脫吧!

假期前,興高采烈地與小朋友研究去這去那(其實係兩公婆自己覺得好玩啫!)誰知小朋友未夠份量,小氣,除傷風外,去廸廸尼那天,不知是否被抓毛褲焗到,野到兩個大脾仔同膝頭哥以至小腿都長滿點點,初時不以為然,及後見久久未痊,往找大夫,大夫一診,即道:攪得唔好,可大可小,手尾好長啊!

唔係呀,我個仔點解會生濕疹架!大夫花了一點時間講解今次要搽類固醇的原因,唉,你叫到要搽,唔通我仲話唔好咩!

總括這個假期,我兩公婆做到嘅係:陪仔...睇醫生,餵藥水,去廸廸尼,食左個自助餐,BBQ左一晚,同賴低個仔,拍左兩次拖!!

那些陪仔陪爸陪媽後遺症出晒黎呀,仔唔捨得亞媽走,哭著叫媽媽媽,媽唔捨得離開個仔,起勢叫仔仔,唔好再咁痴纏叫媽媽媽啦,爸爸見狀只好話,你兩個係咪當我透明架!

沒有留言: