2006年8月3日星期四

族長突然想去台灣!!

族長突然說:好想去台灣呀!!.............暫時不行啊!!惟有透過相片,滿足一下吧!!
上機啦,在天空上,雲特別漂亮!!

台北電單車隊,重現眼前,衝呀......多壯觀!!
食---好味!
再去食---好好味!!
再去搵食,好好好食!!! 必買手順,要hand carry,唔可以封口!!送啤酒汽水一流!!

族長,我都知你好想再去食過,但係,要等到出年先可以再去過了,你放心,我會再搜集多D資料,下次再去食D唔同o既好味野!!包你同我都會肥幾磅咁返黎!!到時我再介紹你去減肥中心攪掂佢!!

2 則留言:

匿名 說...

大家咁話...我都想去旅行,但我就想去泰國, 可以日日夜夜按摩食嘢...

巧欣 說...

我都好耐無去過泰國喇,上次去都應該係成8年前了!!所以個時好似唔興spa!!仲要係跟團呢!!所以唔知有咩野好野食,得閒分享下啦!!