2006年8月21日星期一

奇怪的身形

今日,見到第一位家長,他對我說:"你下個月生得喇!".................噢!!幣喇,原來肚子已發展到可以生得的地部!!

見到第二位家長,他驚訝地對我說:"吓!!你有左bb呀!!!...................你結左婚喇!".................係!!!我......已經結了婚啊!!!!!!

第三位同事又對我說:"突然覺得你個肚大了很多!!!"

第四,五,六.........位同事郤對我說:"你個肚唔大喎!!!!啱架喇!!!".....................

其實....我是一個.......變形孕婦呢!!!!!!

而他.....將會是我族的巨bb!!!!

沒有留言: