2006年8月23日星期三

怕肥的原因


8月22日的巨型飯盒...好彩,我食唔晒!!!仲分左隻雞翼俾個同事食呢,咁即係我只食了6隻咋!!!而d飯,我亦食淨少少,好彩我個食量都不至於咁驚人,如果唔係,我諗最後的幾個月,都會好辛苦了!!!

其實,唔知係咪個肚真係大左,最近個背脊成日都會痛,尤其坐得比較耐的時候!!!今日又有班義工說我似有左8個月了!!!其實我琴晚都有睇過d雜誌,見D 8個月的孕婦,個肚大過我好多喎!!!

族長成日話我,做咩野要咁介意個身形喎,最多生完之後,俾我去D減肥公司度減減佢喎!!唉,我都唔係怕瘦唔噃,我怕亞B太大隻,我生佢唔出要開刀之麻!!!其實我都幾想可以自己生架!!!

所以,食量方面,一定要謹慎一點啊,要忍住午餐時唔好再飲汽水了!!!!

沒有留言: