2007年7月18日星期三

搬家去

為了減省每日將天天當貨般的在元朗與屯門之間運上運落,星期一,我們終於搬屋了!

這是一項很艱鉅的工作,完來將物件pack箱不難,要將物件放進新傢俱中,就確花上兩整天才可完成!終於攪掂這個安樂窩了,而天天,每日便只需花上10分鐘便可由家到婆婆家中,大家都輕鬆了呢,完來,母親真的會為孩子的需要而遷徙,怪不得孟母都要三遷啦!!

在這個過程中,處理最為嚴謹的,非天天的糧草是也!專人放入凍箱又乘的士到達,天天,媽願望你能過得開心,舒適,健康,快樂!

5 則留言:

Clemens 說...

遲下拉隊上你哋新屋度搞吓事呀吓!

巧欣 說...

好呀,睇睇幾時得閒吖,可能要等到同事埋晒班先得喇!

怒火眼睛 說...

賀新居入伙之喜呀!
10 mins, perfect 啦, 你同老公都會輕鬆好多, 漏左野婆婆又可以行多轉, 勁方便呀.

匿名 說...

兩日搞掂,你地效率好高啊!
唔駛舟車勞動,安樂哂!

巧欣 說...

怒眼,
依家真係好便利呀,如果老公返下午更,仲唔使婆婆來接,我地送過去就可以,之後仲有時間返屋企攪吓衛生,好好!

藍mama,
兩日攪掂,係要兩個都一齊放假,仲要天天不在家,先得咋.冇辦法啦,唔快d整好,天天返黎衛生唔好,好煩架!
唔使舟車,感覺真係好好多,不過只係天天同婆婆唔使,我就要喇,但都ok,因為未嫁之前我都係咁樣返工呢!