2007年7月27日星期五

俾番我呀

俾番我呀,我好惡架!!

天天第一次食牙仔餅,就有呢個表現,要好好教導喇.

5 則留言:

匿名 說...

人地好地地食緊餅餅,天天爸爸做咩整喊人!

匿名 說...

爸爸玩得真開心~

匿名 說...

超勁得意! 男仔有返啲性格和霸氣, 確係好!

巧欣 說...

藍mama,
我老公經常同佢玩埋d佢唔多like嘅遊戲,依家攪到佢唔係好肯跟我老公...自作孽!!

森,
係呀,佢老豆最鐘意整鬼佢!!

細嫂,
星期五食飯喎,到時俾你玩呢個玩意啦!!

匿名 說...

食緊嘢攞走佢,我仔仔會同你死過,天天好好脾性啦,只係叫幾吓,不過天天叫的真係好得意,唔怪得天爸。