2007年8月1日星期三

內疚

天天未出世時,我是輪班工作的,這工作模式陪我渡過了大概8年,習慣了,對我未有帶來什麼不便,天天出世後,我轉了較為穩定的上班時間,間中都需要輪值,但次數不多,朝9晚5對成功以母乳餵哺兒子起了重要的作用.

最近,與朋友談天時,說起輪班工作與朝9晚5的工作時間,那個對陪同孩子成長較為好些呢.

朋友都是輪班工作的,她表示若返下午班,便可帶女兒上學,若返上午班,則可陪同女兒晚餐,好像陪她的時間多一些.

不無道理,最近我正內疚著一個問題...

每日趕忙的爬起床,梳洗完見天天還未醒,都要恨心地叫醒他食奶奶,之後當他醒神的望住我時,我郤急趕地將他交予婆婆,便要出門上班,相處的大概就只有1小時.
工作有時不由得我準時離開,但比起未有天天時,其實已經準時許多了,每日大概6:30pm才回到婆婆家,興奮得抱住他,與他玩玩具,有時帶他到平台玩玩,7pm便吃晚飯,8:30pm又會回到自己家中,讓他在地上爬一會,9pm他便食奶奶及進入夢鄉之中,大概,我們見面2個半小時,數手指計算,我一天的24小時,與他見面的就只有3個半小時,其餘的不是我上班去了,便是我們一起入睡的時候...

每日都是由婆婆告知我:"天天今日識伸手取食物喇...天天今日去到街市,同d街坊打招呼好開心呀...天天今日同樓下小朋友玩呀..."我可不是第一個與天天分享喜悅的人,老公問:"第一個"重要嗎?還是他學會技能,你也開心呢?

我不知道,但我總是希望看著他成長!

!暫未有空間讓我做個全職媽媽,所以內疚...除不了!

5 則留言:

匿名 說...

佢仲有好多第一次會同你分享嘅, 又唔使咁灰.

Robo Mama 說...

好多在職媽媽都同你一樣有這種無奈o既感覺. 記得正正三個多月大左右, 我也哭住找好友傾訴, 好友以過來人O既身分安慰我, 佢話媽媽陪仔女O既時間永遠唔會話夠. 倒不如爭取優質o既親子時間quality time. 其實你已經做得好好, 每日都把握時間同天天相處.

怒火眼睛 說...

好明白呀.
我都一樣傻, 有時放工返到hm, 連廁所都唔肯/敢/想去, 要等到必必訓著先, 成日想睇住佢耐d, 覺得佢都對左成日工人,唔好再對啦.... 有時佢表現出想工人抱,我個心就拿住拿住. 唉, 我知工人鍚佢, 但依然好傷心囉.
到天天大少少, 可能輪番更有著數喎.

巧欣 說...

發洩過後,都要為我地一聚在職媽媽打打氣

學nitika話齋,我地仲有好多第一次可以同個仔去經歷嘅,唔好灰心.

要緊記quality time這個重要!!

工人不及亞娘大,我相信亞仔對呢兩個人嘅感情係絶對唔同架,所以唔好同工人比較,亞娘嘅地位,冇人可以取替!

加油呀!!

amy 說...

絕對明白你的感受呢!

ML後上班個多月了, 回想起第一個星期下班後, 看到Rafael清醒的時間就只有數十分鐘(有一天更只有十多分鐘 - 因為他食奶時是睡著的), 可以說日日是以淚洗面的呢! 現在心情已平伏了不少, 不過有時聽著老爺奶奶說有關Rafael的一點一滴成長故事, 總少不免有點酸溜溜的感覺, 心情仍未能完全調整過來.

也只能安慰自己 "娘嘅地位,冇人可以取替!"

一齊努力!