2007年8月15日星期三

玩具


喂,好快d校低個床板喇,我下一步將會諗吓點擒出來呀!!




爸爸媽咪嘅同事夾份送俾我嘅禮物,滿月嘅時候我已經收到喇,不過未玩到,依家勉強ok啦,但個盒明明寫住1歲半先開始玩架喎,咁點解......

哈,我出親街經常俾人誤會我已經1歲架啦,咁玩到有幾出奇喎!媽咪,俾d彈性啦!!

...................亞仔,唔好咁寸喎!!

3 則留言:

匿名 說...

咦,小C都長被誤會為一嵗喎--當1嵗半果陣。

匿名 說...

終於都叫做玩到份禮物喇~

巧欣 說...

媽媽阿四,
我剛回看你教小c手語的blog,你教了她幾耐呀,同埋幾大個開始教呢,我教過天天做"奶奶"的手語,但佢好似唔知我做咩野咁!!

森,
佢都玩得幾開心架,不過依家仲係我地叫佢玩佢先玩!