2007年8月8日星期三

Professor Dumbledore vs Professor Snape

剛完作Harry Potter and the half blood prince,同harry一樣,還未接受到的,是 Professor Dumbledore死左,點解呀!!一直都對這個角色充滿敬佩啊!!一直都教導harry很多得西啊,有一刻真想...完來只是被下了個咒,不是真的死去呀,但結局好像不是這樣!

同樣,究竟Professor Snape是真的值得校長的信任,還是由始至終都是奸角呢?

2 則留言:

Clemens 說...

早前睇完一本講Snape既書,幾個作家從Harry Potter 六本前作裡面搵出蛛絲馬跡去分析佢係忠定奸--當然,最後冇一個好肯定既結論,但有趣既係正反兩派既支持者都認為佢晌大結局裡面一定要死。

到底係咪呢?

未知道,我仲有百幾頁先睇完......

巧欣 說...

我係一個心急的人,所以我會想快d知個結局,你睇完話我知吖